Szkoła Podstawowa nr 11

• Decrease font size

Klasy 0-3

Wycieczka do laboratorium

Wycieczki są nieodłącznym elementem nauki.Kształcą i pomagają zrozumieć otaczający nas świat. Tym razem w podróż wybraliśmy się do laboratorium optycznego SZAJNA. Zostaliśmy zaproszeni przez rodziców Szymona  państwa Dianę i Daniela Mazurowskich.Oglądaliśmy i podziwialiśmy laboratorium ,które wyposażone jest w najnowszy park maszynowy w naszej części Europy. Uczniowie byli zafsascynowani faktem ,iż można stworzyć nawet różowe soczewki pasujące do letniej sukienki. Otrzymaliśmy upominki z logo firmy a nasza uczennica Zuzia Pykosz z tatą stworzyła wiersz dla państwa Mazurowskich.

Jasełka w przedszkolu

21 grudnia klasa 1 „a” poszła na zaproszenie przedszkola nr 14  na  „Jasełka „ .
Dzieci pięknie przedstawiły historię narodzin Jezusa. Siedzieliśmy zapatrzeni w uroczą grę przedszkolaków. Naszym uczniom bardzo podobał się występ i nagrodziły artystów gromkimi brawami. Na koniec zrobiliśmy  sobie wspólne zdjęcie.

Klasy 0-3 w teatrze

Dnia 20 listopada 2017  klasy nauczania początkowego  0-3 dnia  poszły do teatru na sztukę "Karolcia".Sztuka była wystawiona przez Teatr Współczesny z Krakowa.Wszystkim dzieciom bardzo podobało się przedstawienie . Podziwialiśmy  wspaniałą grę aktorską i ciekawe dekoracje .Nasza szkoła chętnie korzysta z różnych propozycji wyjść do teatrów.

Oddział przedszkolny w Akwarium Gdyńskim

W październiku dzieci z oddziału przedszkolnego wraz o opiekunami:  Anną Selin i  Elżbieta Śliwińską odwiedziły gdyńskie Akwarium. Pani przewodnik prowadząca projekt „Gdynia na fali” zaprosiła nas na spotkanie z kapitanem Kurem Diabłem i kaszubskimi burczybasami. Na zajęciach poznaliśmy florę  i faunę Bałtyku oraz wiele słów w języku kaszubskim. Dowiedzieliśmy się o ciekawostkach z Kaszub, rysowaliśmy morskie zwierzęta, bawiliśmy się w wędkarzy. Na zakończenie otrzymaliśmy drobne upominki i zostaliśmy zaproszeni do obejrzenia morskich okazów zgromadzonych w Akwarium. To początek naszej przygody z Morzem Bałtyckim i językiem kaszubskim.

Ślubowanie klasy 1”a”

Dnia 30 września odbyło się pasowanie na ucznia klas pierwszych. Ten uroczysty dzień odbył się na ORP „Błyskawica”. Martyna z klasy 7”a”poprowadziła uroczystość. Towarzyszyło nam wielu znamienitych gości: przedstawiciele z ORP”Błyskawica”,przewodnicząca Rady Rodziców p.Ewa Wielgus ,dyrektor p.Sławomir Wiśniewski .Uroczystość została przygotowana przez p.Katarzynę Kucharczyk i wych. Gabrielę Marchlewską.

Wycieczka do Warszawy

W dniach 19-21września uczniowie klasy 3b wybrali się wraz z kilkoma opiekunami do Warszawy.
Mimo braku pogody podczas wycieczki zwiedzili z przewodnikiem Zamek Królewski ,piękne Łazienki i słynny  Stadion Narodowy PGE. Spacerowali uliczkami  Starego  Miasta, zobaczyli między innymi Pałac Prezydencki,Grób Nieznanego Żołnierza,pomnik Małego Powstańca i Syrenki.
Do Gdyni wrócili szczęśliwi i zmęczeni po dalekiej podróży.